недеља, 20. октобар 2013.

Lep dozivljaj sa raspusta

Raspust je vreme kada zaboravimo na skolu i uzivamo u slobodnom vremenu.Meni je raspust brzo prosao,zato sto je bio pun lepih dozivljaja.

Kao svake tako i ove godine raspust sam proveo kod bake i deke u Banja Luci.Jednog toplog predvecerja bili smo svi na okupu,pekli kukuruze i slusali radio.Culi smo reklamu za akciju kako da se ocisti grad od plasticnih flasa.Akcija nam se mnogo svidela.Po osobi je trebalo nakupiti 5 flasa da bi imao besplatan ulaz na bazen ˝Akvana˝.Tako je sutradan u naselju pocela prava akcija.Deca su se rastrcala na sve strane.Na ulazu u bazene je bilo ludilo.Cekalo se u redovima,ali se isplatilo.Bazeni i tobogani su puni ljudi,dece,slaufa,lopti.Pomalo sam plivao,a zelja mi je bila da se spustim niz tobogan,nisam smeo.Tata me je ubedio da se zajedno spustimo.Dozivljaj je bio predivan.Od tada nisam propustao ni jednu priliku.

Nadam se da ce i kod nas organizovati ovako slicne akcije,bilo bi lepo i korisno za sve nas.

9 коментара: