субота, 19. октобар 2013.

Jedan lik iz romana ˝Orlovi rano lete˝

Lik iz romana ˝Orlovi rano lete˝ koji mi se najvise svideo jeste Lunja.

Lunja je bila tiha,cutljiva desetogodisnja devojcica velikih mirnih ociju,Striceva prva komsinica.Uvek je cutke,i nepozvana,isla za decacima,posmatrala sta rade i kako se igraju,pronalazila ih u ribarenju oko reke,u kradji lubenica, u potrazi za pticijim gnezdima.Vikali su na nju,pretili joj i cak je terali kamenjem,ali tiha radoznala devojcica sklonila bi se samo za kratko vreme i tek je decaci smatnu s uma,a ona vec viri iza nekog zbuna ili suskajuci izlazi iz visokih kukuruza.Lunja se pojavljivala otud odakle joj se najmanje nadaju: iz visoke travuljine pored reke,sa staglja punog slame,iza krda mirnih goveda,s mracna tavana,ispod guste nagnute leske.Odasvud su je decaci mogli ocekivati kao nekakvog carobnjaka.Bila je zaljubljena u Strica.Ona je bila u ceti sa Jovancetom,Mackom,Potrkom,Valjkom,Zujom,Nikolicom s prikolicom,Stricem,Nikom.

Meni se najvise dopada Lunja zato sto je povucena i tiha devojcica.

26 коментара:

  1. Pa možda se kraj razrade može malo promeniti ili se pak nešto može dodati ali sastav je stvarno lep

    ОдговориИзбриши
  2. Sastav je divan,sve je napisano u kretkim crtama,ali sve najvaznije ste rekli.Jedino mi se zakljucak ne dopada,trebalo bi da bude malo duzi.

    ОдговориИзбриши
  3. Sastav je super ,samo mislim da je Lunja bila zaljubljena u Jovanceta ,a Stric je bio zaljubljen u nju!

    ОдговориИзбриши
  4. Nadam se da cu dobiti za ovaj sastav barem 4

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti puno pomoglo mi je jer sam imala pismenu iz Srpskog jezika

    ОдговориИзбриши
  6. Svi ce provaliti da sam "prepisala sa interneta"

    ОдговориИзбриши
  7. Vrlo lep sastav,al moglo bi da se promeni uvod i zakljucak i da se potkrepi primerima iz romana,i tek tad moze da se da 5. A ovaj sastav je vise za neku 3,znam vrlo dobo jer sam profesorica srpskog.

    ОдговориИзбриши
  8. Da li si mozda opisivala nekog drugog lika osim lunje

    ОдговориИзбриши