четвртак, 10. децембар 2015.

Pismo dragoj osobi

Draga sestro,
Poznajem te od rodjenja i moj zivot bez tebe ne bi bio isti.Uvek smo delili dobro i zlo,svadjali se i mirili.Pisem ti pismo u znak zahvalnosti za sve sto si ucinila za mene.Mama mi je pricala da si brinula o meni i nosala me kada sam bio mali;naravno,ja se toga ne secam.Volela si da me cuvas i ponasala si se prema meni kao prema nekoj lutki.Savetujemo jedno drugog i tesimo se u teskim i emotivnim situacijama.Kada je dosle vreme da se odvojis od porodice i odes na fakultet,ti si plakala,a ja sam te bodrio i rekao da sledis svoje snove.Od tada mi svaki tvoj dolazak ulepsa dan.Zezao sam se,i govorio da mi neces nedostajati,ali bilo je potpuno suprotno,kada si odlazila ja sam pustio suzu.Dok sam rastao ti si bila tu i podrzavala me,zrtvovala se za mene,bodrila u fudbalu.Nadam se da cu ti to vratiti.
Ponosam sam na tebe i ti si osoba u koju imam poverenja.Voli te i obozava tvoj brat.

40 коментара:

  1. Анониман20. март 2019. 15:06

    Prelepo ...ODUSEVLJENA SAM

    ОдговориИзбриши
  2. Wow... Kako prelepoo😊😀😆😇😍

    ОдговориИзбриши
  3. Wow...Kako prelepo..Odusevljena sam 🔥🔥❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno je nikad nisam bolje

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Ovo je pismeni zadatak,zašto to uopšte spominješ. Nikoga to ne zanima

      Избриши
  6. I Was Eagerly Looking For Content Like This, Right To The Point And Detailed As Well Accordingly Depending Upon The Matter/Topic. You Have Managed This Greatly For Sure 검증사이트

    ОдговориИзбриши
  7. Great write-up, I am a big believer in commenting on blogs to inform the blog writers know that they've added something worthwhile to the world wide web!  검증사이트

    ОдговориИзбриши
  8. Ja mislim da ovo malo I nije fer jer to dete se trudilo a sada mi to prepisujemo a ova deca sto si sama smisljala sastave godinama dobiju losije ocene zbog nekih nedostatka ( ovo je samo moje misljenje)

    ОдговориИзбриши