понедељак, 21. октобар 2013.

Iskreno o sebi

Ljudi se razlikuju po svojim osobinama i izgledu.

Iskreno moje misljenje o meni,imam ja i dobrih i losih osobina,vrlina i mana.Mislim da su moje dobre osobine to sto sam druzeljubiv,posten i lepo vaspitan decak.Dobar sam zato sto nepravim probleme u skoli,na treningu i kod kuce.Poslusan sam zato sto pomognem kod kuce koliko mogu,posluzim tetku,komsije,odem do prodavnice,apoteke itd.Lepo sam vaspitan,uvek pozdravim na ulici sve koje znam,u vozu ili autobusu ustupim mesto starijim osobama.Volim da pomazem mojim drugovima i drugaricama,imam mnogo drugara u skoli,na treningu, i na ulici.Kada su u pitanju moja mama i sestra mnogo sam osecajan,ali sa sestrom se ponekad potucem i posvadjam kada me iznervira.To sto sam spor i tvrdoglav su mi mane,za sve imam vremena i onda kada trebam nesto nastaje frka.Mozda sam spor zato sto sam levoruk.Tvrdoglavost mi je losa strana,kad mi neko objasnjava za nesto,a ja mislim suprotno i ubedjen sam u to dok nevidim da sam pogresio.Onda mi bude krivo,ali kasno.Kada sam ljut na sebe samo spustim glavu i cutim.

To je moje iskreno misljenje o meni,a mozda neko ima drugacije misljenje o meni,pa bih voleo da ga cujem.

24 коментара:

  1. wtf nekad smo bili kurac i supak

    ОдговориИзбриши
  2. Super je sastav osim što ima pravopisnih grešaka!

    ОдговориИзбриши
  3. bravo za tb pomoglo mi je na pismenom zadatku i dobio sam5

    ОдговориИзбриши
  4. Go kurac od sastava si zaostao pa je ovakav ne kapiram

    ОдговориИзбриши