недеља, 20. октобар 2013.

Na izletu

Od mnogo izleta na koje sam isao najvise mi se dopao izlet na Fruskoj gori.

Na izlet sam isao sa mojim roditeljima,sestrom i komsijama.To je bilo 22.aprila 2007. godine.Isao sam na jednu vikendicu kod nasih prijatelja.Jedna grupica ljudi je krenula na vikendicu ujutru u 6:00,da bi stigli da ispeku prase dok ostali ne dodju.Sa mojim roditeljima krenuo sam u 10:30,a stigao u 11:00.Kada smo stigli vetar je duvao,ali to me nije sprecilo da igram fudbal ili bilo sta drugo.Posle nekoliko minuta dolazila su i druga deca koje nisam poznavao,ali smo se nakon njihovog dolaska uz igru i pricu upoznali i sprijateljili.Posle toga prase je bilo gotovo i svi smo seli da jedemo i pijemo.Kada smo se najeli i napili krenuli smo do jednog izvora.Dok smo isli,kretali smo se nizbrdo,ali dok smo se vracali isli smo uzbrdo pa je bilo teze popeti se.Posto je sunce jako grejalo neki su ostalali da se odmaraju kroz pricu.Kada je doslo vreme da idemo kuci,uzeli smo sve sto smo trebali i krenuli.Na povratku kuci smo stali da uberemo jorgovan.Ubrali smo ga i nastavili dalje.Kuci smo stigli u 3:30.

To mi je bio najbolji izlet do sada jer sam se zabavio sa drustvom,a drustvo je meni najvaznije.

3 коментара: