понедељак, 21. октобар 2013.

Prolecni dan

Hladni i kisni dani su napokon otisli.Necujno i neprimetno uslo je prolece.Nema vise one tuzne zimske tisine.

Kazu da je prolece najlepse godisnje doba,da budi zivot i donosi radost.Kroz vazduh se siri opojan miris prolecnog cveca.Sve je postalo nekako lepse,veselije.Topli prolecni dani i mene su izvukli napolje.Privukao me je poznat primamljiv miris svezine u vazduhu.Krosnje drveca polako se sire neznim belim cveticima i zelenim listicima.Samo poneko stablo odskace zato sto ima roze haljinu.Mama mi je rekla da su to breskve i kajsije.Hodam polako i pazljivo jer se bojim da ne povredim tek iznikle mlade komadice trave.Izmedju njih izviruju plave ljubicice,zuti maslacak,stidljive bele rade.

Prolece je resilo da prirodi skroji i pokloni novo odelo.Polako ali sigurno zavrsava svoje predivne kreacije i novom modom daruje vocnjake,livade,sume,pa i celu prirodu.

22 коментара:

  1. MOLIM VAS HITNO MI TREBA SASTAV NA TEMU PROLECNI KISNI DAN ZA DANAS ILI SUTRA PRE PODNE DO 10 MOLIM VAS HITNO JE!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka cast za sastav mmei je jako interesantano kada cutam i dobila sam cistu peticu i hvala savima i jako je ovo dobrooo

      Избриши
  2. Moze li majsko jutro,ako mozete danas da posaljete

    ОдговориИзбриши
  3. Da li moze sastav prolecni pljusak.Hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Molim vas da mi date sastav na temu prolecni nemir za sutra

    ОдговориИзбриши
  5. Hitno mi treba sastav peolecni pljusak sa danas

    ОдговориИзбриши
  6. Hitno mi treba sastav za pismeni zadatak na temu prolećni pljusak

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21. март 2022. 22:27

    Dal je previse kasno?

    ОдговориИзбриши