понедељак, 21. октобар 2013.

Lep i ruzan dan

Jutro je osvanulo.Pocetak je novog oblacnog i kisovitog dana.

Sa ceznjom gledao sam kroz prozor,da uhvatim topli suncev zrak,koji je stidljivo vireo iza kisnih oblaka.Kisa je povremeno lupkala po krovu moje kuce,sto je u meni izazvalo blagu tugu i osecaj slabosti.Duboko sam zevnuo i vratio se mrzovoljno u moj krevet.Nakon duzeg vremena prodrmala me je ruka mame,koja je zvala na kasni dorucak.Protegao sam noge,obukao se,i otisao da jedem.Kisa je prestala da pada,a sunce se osmehnulo i jurnulo kroz prozor moje kuce.Odjednom mi se raspolozenje vratilo i poceo sam sa vecim apetitom da cistim tanjir ispred sebe.Odjednom su se u mojoj dusi rasula nezna osecanja.Bacio sam pogled kroz prozor i video da su se smejali sveze okupani listovi drveca i latice cvetova u mojoj basti.Sve se radovalo suncu i zivotu koje ono donosi.

Moja osecanja su pozitivna kada je sunce na nebu

Нема коментара:

Постави коментар