четвртак, 3. март 2016.

Porodica, ognjiste koje se ne gasi

Porodicu cine dvoje ili vise bica koji se medjusobno vole, to je ognjiste koje se ne gasi i prenosi se sa kolena na koleno.

Porodice postoje svuda u svetu, a glavni cilj vecine ljudi je da stvore potomstvo. Moja porodica je jedna od njih. Moji roditelji su stvorili mene i moju sestru. Mi smo njihovo blago koje sija, njihova uteha i podsticaj za zivot. Delimo sve radosti, probleme i brige. Neke porodice se odluce da stvore potomstvo, pa se posle kaju i misle da su pogresno postupili, pa pobegnu ili odbace to dete. Moja porodica je uvek tu za mene da me savetuje i ohrabri. Nekada dodju situacije kada izgubimo nekoga vaznog u nasim zivotima, pa nam onda roditelji pomazu da se tih osoba secamo samo po dobrim delima. Tada je potrebno skupiti snage i hrabrosti da se podignemo i fokusiramo na zivot koji je pred nama. Sa svojom porodicom uvek govorim otvoreno, iskreno i nikad ih ne lazem. Dobro su me odgojili da budem kulturan i pristojan. Nekada se posvadjam sa njima ali brzo shvatim da sam pogresio i da su oni sada sve sto imam. Dosta stvari koje su mi oni rekli do tada nisam znao. Tata me je naucio da delim ljude na prijatelje i drugare, jer medju njima ima puno razlike.

Dodje vreme kada prelepa ruza uvene, a tako i nasi roditelji odu na drugi svet. Tada cemo vec imati svoju porodicu, a nadam se i potomstvo. Ja mnogo volim svoju porodicu, hvala im na svemu sto su ucinili za mene i nikada ih necu zaboraviti.

Нема коментара:

Постави коментар