уторак, 22. октобар 2013.

Pamticu ovaj dozivljaj

Jedan od dozivljaja koji sam doziveo jeste pad sa sanki.

Jednog hladnog zimskog dana moja drug i ja smo se dogovorili da izadjemo napolje da se grudvamo i sankamo.Kada smo izasli sneg je vejao,ali to nas nije sprecilo da se sankamo.On je doveo svoga psa,po imenu Dingo,koji nas je vukao kroz nasu ulicu.Osecao sam se lepo.Na trenutak sam se zamislio,i dok se Dingo zaokretao na drugu stranu moj drug i ja smo pali.Pad nije bio jak.Smejali smo se sve dok nismo primetili da je Dingo nestao.Mnogo smo se uplasili i potrcali do kuce.Tada smo ugledali Dinga u njegovoj kucici,i strah je prestao.Ostali smo napolju da se malo grudvamo,a zatim usli u kucu i sve ispricali roditeljima.

Taj dozivljaj ce mi ostati uvek u secanju zbog smesnih trenutaka koje smo proveli zajedno.

1 коментар: