среда, 23. октобар 2013.

Pejzaž reke

Kroz moj grad protice reka Sava.

Jedno vece moji drugovi i ja smo se setali stazom koja se nalazi pored reke.Dok setamo osecamo prelepi vazduh koji me podseca na leto.Mutno-zelena reka toliko se talasala.Tihi vetric je duvao,meseceva svetlost se ogledala u reci.Oko nas nije bilo mnogo ljudi.Tada smo videli da nije isto kao kada je leto.Nema onih kupaca koji uskacu radosni u reku prskajuci se i plivajuci po vodi.Sve je bilo tako tiho sve dok se nisu cula neka deca koja su bacala sitne kamencice u reku i ispustala vesele krike.Tada je vetric poceo sve jace da duva i pocela je sitna kisica.Ljudi koji su se vracali sa pecanja kretali su se uzurbanim koracima.Jedan covek obukao je jaknu i krenuo.I mi smo sa kisobranom iznad glave krenuli kuci.

Za mene je Sava jedna od najlepsih reka ali je treba cuvati i ne treba je zagadjivati.

9 коментара: