среда, 23. октобар 2013.

Sta bi napisao u dnevniku

Dragi dnevnice!

Danas sa isao u Mandjelos na vikendicu sa mojim drugovima i roditeljima.Isli smo biciklovima.Put do vikendice bio je dug.Bila je velika vrucina i blagi vetric je po malo duvao.Na polovini puta stali smo da se odmorimo,a zatim nastavili dalje.Kada smo stigli odma smo seli da se odmorimo.Nakon dva sata moji drugovi i ja odlucili smo da se malo prosetamo.Ali tada je moja mala sestra krenula za nama i mi smo pobegli.I tako smo setali,pricali,salili se,smejali se.U jednom trenutku zaculo se neko suskanje,i mi smo zacutali.U tisini smo se okretali na sve strane da vidimo sa koje strane dolazi suskanje.bili smo ajko uplaseni pa smo se vratili nazad na vikendicu.Ostatak dana smo proveli na vikendici.

Нема коментара:

Постави коментар